Kanske....

.... blir det Lindesnäs imorgon iaf =) Har nog lyckas köra ut mamma, pappa och Gabbe imorgon kväll och samtidigt få hit Fredrik. Om det blir några fler vet man aldrig men Fredrik  verkar iaf vara på. Skam den som ger sej... Väderprognosen verkar dessvärre inte tala till vår fördel men ska man gå efter den jämt skulle det inte bli mkt uträttat. Så vi trotsar regnet och beger oss dit iaf. Rydell & Qvick spelar och dom var faktiskt en positiv överraskning för mej när jag, Märta och Tias var på dom i Ludvika i vintras. Trodde inte det skulle vara något för mej och det trodde inte Märta och Tias heller, men dom var ju faktiskt riktigt bra. Ett coverband som spelar hårdrockslåtar är det för er som inte känner till dom. Som sagt, det borde inte vara något för mej om man hör det där....
Annars idag har det varit en regnig dag och fruktansvärt trist. Höll på att få panik här ett tag. Visste inte alls vad jag skulle hitta på. Bad pappa åka och tanka bilen och sen drog jag ut på en tur. Pallade inte med att vistas inom husets fyra väggar längre. Jag åkte in gamla dammsjö-vägen eller vad man ska säga, den vägen vi åkte förut när vi skulle till stugan. Blev nästan lite chockad över hur annorlunda det var där nu. Dom hade fält en massa träd och stigen som vi gick på för att ta oss till båtarna var nästan igenväxt. Knappt så jag kände igen mej. Sen tog jag en sväng till Nås och vände. Så jag slog ihjäl lite tid iaf. Imorgon funderar jag på att följa med till Borlänge en sväng. Vet att övriga familjen iaf skulle på maxi så jag kan ju passa på och göra kupolen då. Annars lär det bli en lång dag i väntan på att det ska bli kväll är jag rädd. Eftersom det håller på till tre i Lindes är det väl inte nödvändigt att börja så där jättetidigt precis. Vet dock inte när Rydell & Qvick börjar spela. Får leka lite dektektiv och försöka luska reda på det...
Blir det inge skriva imorgon blir det med all säkerhet en rapport på lördag förmiddag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0