Hemma

Hemma efter två dagar i Gävle. Jag har mesta dels bara positiva saker att säga men sen fanns det vissa saker som varken jag eller Karin tyckte var så bra. Det var en kanonfin butik! Ordning och reda och framförallt, superfina krukor! Det gjorde mest intryck på mej. Sen fanns det vissa saker på snitt avdelningen som jag inte tyckte om. Till exempel då dom har såna färdiga buketter som finns på ICA. Bara dom gjorde att helheten blev mkt sämre. Men det var trevlig personal iaf. Dock tyckte vi att dom var lite nonchalanta i  vissa fall. Dom hade inget riktigt system på vissa grejor och tog det liksom med en klackspark. Kan ju iofs bero på att dom är ganska nyöppnade. Sen kan man väl säga att jag och Karin fick ta eget ansvar och se till att vi fick lära oss det vi skulle. Dom visste knappt att vi skulle komma!
Men jag kan iaf konstatera att det var otroligt lärorikt och vara där dom här två dagarna. På gott och ont. Kassan, beställning av blommor och rutiner känns det som att vi har fått en bra inblick i. Hade tyckt att vi kunde ha fått mer handledning bara. Menmen... Allt kommer väl att falla på plats såsmåningom... 
Sov hos Tess natten till idag. Blev nästan 21 innan vi kom hem till henne så jag duschade och sen låg vi och pratade en stund innan vi la oss. Jag var totalt slut och somnade på en gång! Tess stackarn, hon var så nervös att hon inte kunde somna förrän vid tre. Teoriprov väntade för henne idag... Vet dock inte hur det gått. Hon lovade att höra av sej men det har hon inte gjort. Hoppas verkligen att det har gått bra!
Imorgon ska jag till Hedemora. Har försökt och ta mej dit två helger nu :p Så jag hoppas på tredje gången gilt nu!

Men nästa helg och kommande vecka, det kommer att bli den bästa på hela hösten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0