Vinter?

När jag vaknade vid fem idag så snöade det. Ingen kul syn precis =( När man precis börjat känna att våren är på gång så kommer bakslaget. Var väl kanske väntat att det skulle komma ett sånt någon gång.
Vaknade alltså redan vid fem i morse av att det pep i min telefon. Sen fick jag aldrig någon chans att somna om. Var tvungen att ta bilen själv till dagis idag eftersom moster skulle på något annat på förmiddagen.
Gagnsåkrarna var ingen lek kan jag säga. Kära söta vilken väg! Var tacksam att jag tog mej fram överhuvudtaget. Nej, nu hoppas jag att detta är sista vintern för i år. Det är ju faktiskt 7:e april nu.
Pappas födelsedag för övrigt. Får bli lite paket och tårta bara jag har klarat av kvällens städning.
Känner inte alls för det idag. Som det inte vore nog med snön i morse så vaknade jag upp med halsont oxå =/ Bara hoppas på att det inte blir värre. Vill inte missa de sista dagarna på dagiset nu heller..

Och så kan jag bara hälsa till Martina, Stina och Therese att det funkar INTE det ni alla har försökt med.. haha..

Kommentarer
Postat av: M

Vad har jag/vi? försökt med?:S

2008-04-07 @ 18:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0