Vilken väska?

Kom precis hem från ett städpass. Jag har varit igång hela dagen idag men ändå har det varit jätteslappt.
Jag var alldeles ensam på kursen i förmiddags. En till kom efter lunchen. Hur skönt som helst var det!
Och imorgon är jag ledig =) Då hade jag tänkt åka till Borlänge en snabbis. Ska fråga på jobb och så måste jag ha en ny mascara. MÅSTE! Min nuvarande är inte alls bra. En väska ska jag oxå ha men det är så svårt.
Jag vet inte riktigt vad jag vill ha för någon och vad som känns rätt. Vad tycker ni?
På fredag är det lite myspys inplanerat med Therese =) Lite mat och kolla på nån film kanske. Trevligt!
Lite kalasande för dom närmast sörjande blev det på söndag oxå. Mattias som fyller 30.

Nu blir det något ätbart och sen kolla på tv!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad är det för slags väska du söker? :)

2008-04-17 @ 18:03:14
URL: http://alltomfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0