Vemod

Det känns lite vemodigt. Men samtidigt hann vi inte få så mkt tillsammans om man säger så.
Minnena jag har med dej är inte så många och det gör inte längre ont när jag tänker på dem och det vi hade.
Därför tror jag att jag kan acceptera det här ganska bra. Jag är nog en stark person trots allt och kan glömma saker och gå vidare i livet. Tyvärr verkar inte du vara en sån person och det kan ingen göra något åt.
Bara att beklaga. Men sen får du faktiskt förstå att vi inte kommer att kunna undvika varandra jämt, vi kommer säkert att ses på samma fester framöver. Jag har inga problem med det, frågan om du fixar det.
Som sagt, det är vemodigt men det finns dom som har det mkt värre.
Jag tänker på Englas mamma förstås. Att aldrig få se sin dotter igen som har funnits vid hennes sida i 10 år.
Då är det här ingenting i jämförelse. Det känns så skönt att veta att Tias och Martina finns vid min sida, självklart ni andra oxå men just dom med tanke på att Tias är hans kompis oxå. Tack för det, ni är guld!

Idag såg det ut i köket som jag vet inte vad när jag kom upp. Pappa håller på och riva ut det gamla.
Något matbord fanns inte att äta på så jag fick sitta i vardagsrummet och äta.
Lär nog vara lite smått kaos där ett tag men det får man ta. Det lär ju bli desto finare när det nya kommer in =) Dagens planer vet jag inte. Ska försöka ta mej i duschen snart så det blir folk av en.. haha!
Och ikväll ska jag kanske vara chaufför. Erik och Martin skulle till Mora! Det är förbaskat långt men jag har inte så mkt annat för mej så varför inte. Får se om jag hör av dom nånting senare idag.
Och jag väntar fortfarande på att få hämta mitt Yves Rocher paket. Har sucktat efter det sen i onsdags nu!
Men då behöver man nån dum pinkod för att ta ut det. Självklart raderade jag smset som koden stod i.
Bra jobbat, Carro! Nu har jag iaf beställt en ny kod som jag hoppas kommer på måndag.
Annars gör jag inbrott på Holmans och tar det där förbaskade paketet =) haha!

Kommentarer
Postat av: M

Du är guld värd! :D förstår inte hur jag kan ha klarat mig utan dig i så många år!

2008-04-19 @ 12:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0