Trött

Jag är helt slut på alla sätt och vis! I natt somnade jag vid ett. Vid fyra var jag vaken igen och messade med någon fram tills klockan var efter halv sex säkert. Som vanligt kan jag inte hålla mej utan måste vräka ur mej något dumt och ogenomtänkt. Aja, tror inte att det är sån stor skada skedd iaf.
Sen att jag får leva med att det är som det är, det får jag ta. Bara bita ihop och köra vidare!
När jag åt frukost i morse fick jag mej ett gott skratt iaf. Emmie tog min mobil och fingrade lite på den.
När hon sen öppnade den var hennes min som sådan att jag aldrig kommer och glömma den. haha!
Anledningen var förstås min bakgrundsbild. Tänk vad en liten bild kan göra.
På praktiken idag var det ganska lugnt. Måndag innebär mest städning av kylen och lite småplock.
Tiden gick iaf vilket måste betyda att jag trivs där för tiden går ju som sagt fort när man har roligt.
Hemma vid fyra. Hoppade in i bilen på en gång och gasade iväg till systemet. Lär inte hinnas imorrn så.
Sen är vi ju framme vid valborg. Ser ut som att jag hänger med Adam och Emmie till parken.
Där kommer ju Miia att vara oxå så det blir nog alla tiders det där =)
Efter systemet väntade städningen. Tog en storstädning idag och moppade ALLA golven.
Hemma vid åtta, åt lite mat och så Engla dokumentären på tv. Det där fallet berör mej lika mkt varje gång jag ser något ifrån det. Jag blir både arg, ledsen och rädd på en och samma gång.
Mest rädd för att det faktiskt finns såna där sjuka människor där ute som kan begå något så fruktansvärt som ett mord och sedan fortsätta leva sitt liv som om ingen hade hänt. Helt otroligt!
Hoppas på att han får det strängaste straffet som går att få. Han har förbrukat sin rätt till ett värdigt liv igen.
Sen såg jag på nyheterna. Ännu ett sjukt fall som återigen gör att man börjar fundera hur en del människor är funtade egentligen. Hålla sin dotter fången i massor av år! Nej fy f*n! Det är en konstig värld vi lever i.
Nu får det nog bli sängen för min del. Känns väldigt lockande faktiskt.
God Natt med er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

aa du carro ... jag håller med hur kan man bara leva vidare! men hur kan man ens tänka en tanke om att döda en annan person eller ens göra illa ett barn!?!?!?! Det är bara helt SJUKT!

2008-04-30 @ 20:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0