Tack för det!

Jag satt och skrev med Fia igår på msn. Man blir så förvånad att helt okända människor i princip bryr sej om det som hänt och vill lyssna. Man blir så himla glad över att det finns såna människor! Tack för det!
Samtidigt som Fia verkligen bryr sej och frågar hur jag mår med tanke på just det här så finns det även en av mina kompis som inte har frågat ett dugg. Inget, vad tråkigt att det blev så här, hur mår du nu, vill du prata om det. INGENTING sånt har jag hört och då är det ändå något som har påverkat mej ganska mkt.
Men det får väl vara så då. Det är ändå inget som jag går och funderar på speciellt mkt iaf så.

Min hosta har inte blivit bättre. Tvärtom så är det nog läge för att gå till doktorn och få nån medicin eller så.
I natt kunde jag inte somna förrän klockan var runt halv fyra pga av hostan. Och idag är det lika.
Så doktorn får det bli. Nu orkar jag inte ha den här jäkla hostan längre. Har blivit tokig för längesen!
Vi får se om det blir någon kurs imorgon. Jag vill ju inte gärna vara hemma så många dagar med tanke på att jag förlorar så mkt i bidrag då. Aja, vi får se. Ska iaf ta mej och städa på snickeri på kvällen. Det måste jag!

Och vad händer idag då?? Det vet jag inte. Adam åkte precis iväg på studentkryssning. Som vanligt när han ska iväg någonstans är det verkligen PANIK sista minuten eftersom han aldrig planerar och packar i förväg.
Det kanske är läge och ha en liten kurs i planering med honom när han kommer hem.
Aja, iväg kom han iaf och dom lär ju säkert få superkul! Nästan lite avis på honom.. haha.
Skulle ha bett honom handla i tax free om jag hade varit smart. Kanske ska prova och ringa sen....

Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Fia

Det är klart att jag bryr mig, känns ju nästan att jag känner dig nu :)
Att din kompis inte frågar hur du mår betyder inte att hon inte bryr sig, hon kanske bara inte vet hur hon ska vara. Vissa vill ju nämligen inte prata om såna här saker, och hon kanske väntar på att du ska börja prata om det.
För övrigt hoppas jag att du blir bättre snart, doktorn låter som en bra idé! :)

2008-04-13 @ 13:11:36
URL: http://alltomfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0