På egen hand.

Jag fick gå på kupolen på egen hand idag =(
Tess mådde illa och spydde i natt som kunde bero på något virus som hon dragit på sig i Kina.
Men det gick bra att handla själv , inga problem att sätta sprätt på en tusenlapp ändå.. suck..
Ändå blev det bara sånt som jag MÅSTE ha, present+kort till pappa, en bukett till honom oxå, strumpor, hudkräm och lite krafs från glitter. Har beställt lite saker från yves rocher idag oxå.
Ytterligare lite slantar som försvinner men man fick ju ett hemligt paket värt 300 om man beställde så självklart kunde jag inte låta bli. haha! Tur att man kan leva på mamma och pappa..
Mamma var på Margaretas begravning idag, dagmamman här i byn.
Vi var och tittade på blommorna sen. Det var en hel del kan jag säga och mkt fint.
Man blir så himla bitter när man tänker på vilken orättvis värld vi lever i.
Varför ska en sån människa gå bort på tok för tidigt som var så engagerad i allt, så snäll och så omtyckt av alla. Det är fel att människor ska dö innan dom ens nåt pensionen.
Det borde inte få vara så helt enkelt!
Fick jag bestämma skulle alla få leva tills dom blev minst 80 år. Allt innan dess är för tidigt.
Tyvärr får man inte ju inte bestämma sånt, hur mkt jag än skulle vilja det.

Ikväll blir det tacos och körslaget!

Kommentarer
Postat av: M

Du kunde sagt till för vi var i blge igår!:P och ska dit idag...:P haha

2008-04-06 @ 10:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0