Ljusparty

Jag och mamma har precis varit på ljusparty. Det var trevligt =)
Jag hittade en ljushållare eller vad man ska säga som var en groda. Tror ni jag kunde motstå den? NEJ!!
349 kr kostade den men den smällen får jag ta.. Mamma hittade lite hon oxå så det gick en del kan jag säga.
Annars har jag inte gjort så mkt idag. Jag och Emmie tog en lång promenad på förmiddagen.
Vi var nog ute minst en timme iaf. Skönt var det fast det kom några regnstänk.
Sen beställde vi Thai mat. Det hör inte till vanligheterna fast det är sjukt gott. Får bli oftare framöver.
Sen visade vi Emmie lite filmer från när vi var små. Mindre kul tycker jag eftersom det är jag som har "huvudrollen" i dom flesta filmerna. haha! Menmen.. Det får man bjuda på!
Ikväll lär jag se på Parlmentet eftersom Björn är med. Så fruktansvärt söt :P Och det bästa av allt är att han dyker upp på peace and love i sommar =) Han ska bara ses om det så är att jag ska stå där själv.
Han är verkligen helt klockren!
Imorgon väntar praktiken igen. Lugn dag gissar jag med tanke på att det är måndag.
Framåt Valborg blir det nog lite mer skulle jag gissa. Hoppas jag på iaf.

Det var nog allt för idag.
Hej med er!

Kommentarer
Postat av: M

Du kommer inte stå själv;) du kommre inte få vara själv en endaste minut!;)

2008-04-27 @ 19:26:12
Postat av: M

JA! vi funderar starkt på att göra det!!!

2008-04-27 @ 19:26:52
Postat av: M

haha men de är ju två självklara framträdanden vis ka på så de är lugnt:D aah vilken tur.. du får nog stå ut med lite metal..hehe

2008-04-28 @ 19:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0