Lite bättre

Idag känns det lite bättre trots att jag snorat och hostat hela natten och inte sovit speciellt mycket.
Jag vaknade redan vid 5 imorse. Tur att min sms kompis är uppe så tidigt =) haha..
Lite smsande med honom fick tiden att gå lite. När övriga familjen åkt iväg vid sju orkade jag inte ligga kvar.
Tittade ut och såg att det var alldeles vitt ute. suck.. Vad less man blir! Det är ju faktiskt 9:e april nu!
Om mindre än en månad är det valborg och parken eller vad det nu kan tänkas bli för något då.
Det känns ganska långt borta just nu. Får hoppas det vänder snart.
Något som är positivt är Moras viktiga seger igår =) Och att Leksand blir kvar i allsvenskan om man nu får vara lite skadeglad oxå. Sen kan man ju hoppas att Brynäs åker ner dit oxå, mest bara för en saks skull om man säger så. Helt klart är att det blir en spännande sista omgång med fyra lag på samma poäng.
Bara hoppas på det bästa! Nu blir det lite frukost! Hungrig för första gången sen måndags kväll.

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Skönt att du kryat på dig :)

2008-04-09 @ 07:39:15
URL: http://fryc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0