Ingen bra dag.

Vilken j*vla skitdag det har varit idag! Iofs gick väl praktiken hyfsat ändå. Börjar redan komma in i rutinerna efter bara dag två så det blir nog jättebra det där såsmåning om.
Men i övrigt har jag varit förbaskat jättearg och irriterad. Jag förstår inte alls hur du tänker, vi verkar se saker på helt olika sätt och just nu är jag bara så glad att det inte blev mer. Omogen som jag vet inte vad! Uhh!
Städat har jag oxå gjort, vilket gör att man tänker tio gånger mer än annars då man är ensam.
Hoppas att morgondagen blir bättre och det tror jag nog att det blir oxå.
Blir en sväng till Grangärde på kvällen =) Det blir nog trevligt!
Nej, det blir nog inte mkt roligare än så här. Ska fixa lite matlåda nu och ev upp till Gybäcken en sväng.

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0