Hes..

Sitter med världens hesaste röst och sjunger med i playing with fire.. haha. Lär låta ännu värre än vanligt.
Tur att ingen hör. Som jag alltså nämde så är jag alltså jättehes idag men inte så mycket hosta så det är skönt. Jag har inte bestämt hur jag ska göra imorgon. Moster ska komma hit med lite tabletter mot hosta sen så jag får väl höra med henne vad hon tycker om det. Just nu kan jag ju inte härja så mkt med ungarna..
I natt var det riktigt drygt ett tag. Hostade konstant och fick dessutom världens magknip.
Blev så arg att jag grät ärligt talat. Var så j*vla less på enländet då så det fanns inte ord till.
Som tur var släppte det ganska snabbt så jag fick sova ganska många timmar i natt iaf. Skönt det!
Dagens bästa måste vara det som kom med posten idag. Jag får tillbaka 2500 på skatten :D Tjoohoo!
Men nu är det faktiskt på tiden att jag kan få ha tur i något oxå. Det har inte varit mkt av det på sista tiden.
Börjar bli rastlöst idag oxå. Vet faktiskt inte vad jag ska göra. Skönt att jag kunde sova längre än till 5 iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0