Femte dagen

Femte dagen som sjukling. Börjar nästan fundera på om det alltid ska vara så här. haha..
Eftersom jag har haft ont i halsen, feber, varit täppt i näsan och fortfarande hostar varför inte ta ögonsjuka när man ändå är i farten liksom. Japp, så är det. När jag var upp på toa i natt var ena ögat rött med lite var i.
När jag vaknade i morse var det precis lika. Det är ju inte mkt till ögonsjuka men iaf.
Det var tur att jag inte åkte till dagis idag. Jag ska försöka åka dit nån dag nästa vecka ist och säga hejdå.
Det skulle kännas konstigt att sluta bara så här tycker jag.
Vad dagen har att erbjuda idag då vet jag faktiskt inte. Eftersom dom håller på och ska sätta in en ny duschkabin kan jag inte duscha på ett tag. Duscha i badkaret vägrar jag! Så jag hoppas det blir klart snart.
Imorgon hoppas jag att hostan är lite bättre. Tänkte att jag skulle följa med mamma och pappa till Borlänge då. Måste ut på nånting! Har snart varit inomhus i en vecka och det börjar bli väldigt drygt nu.
Så imorgon ska jag allt ta mej ut!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: M

Ögonsjuka? vart bor du nånstans? de ordet har jag aldrig hört:P ögoninflammation heter de väl?:P

2008-04-11 @ 10:40:05
Postat av: Fia

Usch vad jobbigt att vara så sjuk! Hoppas att du blir frisk snart. Om de känns bättre så är jag också sjuk nu, jag kanske sympatisjukar lite? :)

2008-04-11 @ 19:17:19
URL: http://alltomfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0