En liten kråka

Äsch, det blev inge Grangärde iaf =/ .. Så det får bli tidig kväll då och för övrigt hoppas att helgen går fort.
För nu vill jag ha sista april :D Då blir det fest någonstans, det är ett som är säkert! Sen får vi se var det blir.
Idag var det en seeeg dag. Planlöst klickande utan något vettigt mål kan man sammanfatta dagen.
Jag tog halv två bussen hem så det blev en ganska kort dag iaf. Skönt det! Och på måndag blir det praktik igen men denna gång som florist :D Tjoohoo! Centrumblomman heter stället i Borlänge som jag ska vara på.
Att fräscha upp kunskaperna och "hålla dom vid liv" känns viktigt om jag någon gång ska öppna eget.
Avlägsna drömmar men man vet ju aldrig. Om tio år eller så kanske.. Den som lever får se.
Jag hoppas verkligen att jag är bra i halsen till på måndag för just nu låter jag som en liten kråka om man ska citera Tommy.. haha! Och så är det verkligen. Hostar gör jag oxå så det är ganska drygt.
För min omgivning oxå som tvingas höra på. Nån som har något bra tips på hur man botar heshet och hosta?

Du säger en sak men gör en annan sak. Det sa du till mej men hur väl stämmer det inte på dej då?
Bara en tanke som var tvungen att omvandlas i ord. Någon kanske förstår vad jag menar ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0