Deprimerande

Det är så deprimerande att jag bara vill gråta stora krockodiltårar. Det SNÖAR ute! Fan,fan,fan...
Första gången jag svor i bloggen men ser det ut som det gör ute och det är den 12 april, då var det skitsamma. När ska vi få vår på riktigt egentligen? Jag vill att det ska vara lite vår iaf och inte sommar direkt.
Sveriges klimat blir man aldrig klok på. Känns jättelockande med en sista minuten resa just nu.
Någon som vill följa med mej?

När jag vaknade i morse kunde jag knappt öppna ena ögat. Det var alldeles igenvarat och svullet.
Det andra var inte mkt bättre det heller. Med andra ord hade ögonsjukan slagit till ordentligen.
Känner mej mkt bättre nu så jag hoppas det håller på att gå över nu. Hostan är oxå mkt bättre tack och lov.
Men som ni ser då så blev det inget Borlänge för min del =( Hade verkligen varit skönt och få komma utanför husets fyra väggar ett tag, men som jag ser ut i ögonen så var det inte tal om annat än att stanna hemma.
Så det lär nog bli ännu en lång dag det här. Har iaf körslaget och se framemot ikväll. Go Brolle!
Hans musik är nog det enda som har muntat upp mej under veckan som varit.
Jag har lyckas få Gabbe och ladda ner nåt album, han som kan. Vad skulle vi göra utan vårt eget lilla geni?!
Smartare än både mej och Adam skulle jag nästan vilja säga.. haha.. Låter nästan lite illa men så är det nog.
Nu ska jag leta på mej något att äta!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

2008-04-12 @ 13:24:07
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0