Äntligen!

Äntligen är bloggen i funktion igen! Helt sjukt vad man har blivit blivit beroende av den.
Vad har hänt sen sist då. I lördags kväll gjorde jag Emma sällskap till Borlänge.
Mattias hade beställt hämtning till strax före tolv så vi åkte dit till tjogo i ca. 1 timme senare kom vi därifrån.
Då var bilen ganska så baktung pga av att det satt inte en utan fyra fullvuxna karlar i baksätet =) haha..
Iofs hade jag kunnat kliva bak men kom mej liksom aldrig för med det. Tror inte dom led så mkt av det för dom sov nästan hela vägen hem förutom Mattias.. haha.. Vi var hemma vid halv två kanske.
Samma natt skulle ju klockan ställas om oxå så jag somnade väl strax före fyra tror jag.
I söndags fick man lite vår känslor när termometern visade bra många plus och solen dessutom visade sej.
Jag var bara tvungen på med min vita jacka och gå en sväng =) Jag och mamma var upp till moster och lånade några böcker av henne. Dagens motion fick vi av alla backar man lär ta sej uppför innan man kommer dit.
Igår och idag har väl knallat som vanligt med skillnad mot att den här veckan har börjat så mkt bättre.
Jag inser mer och mer att distans, det är det som gäller. Tyvärr.. Aja, det kanske blir bättre. Tiden får utvisa.

Första april idag. Jag hade ett riktigt fult aprilskämt på G men jag lät bli.
Det hade bara blivit kaos då.. haha.. Men det var svårt att låta bli måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: M

Men han kunde gott få tro på de ett tag o få massa Panik^^ moahahahhaa;D

2008-04-01 @ 20:44:27
Postat av: Emma

Gamla älvbron, ner vid idrottsvägen, förbi servicehuset, in på cykelvägen mot Gybäcken, sen antingen upp vid stora vägen eller så fortsätter jag ändå runt Gybäcken (beror på dagsformen. =) ), sen snickerirakan och hem. Snickerirakan är rena plågan, känns som den aldrig ska ta slut.... haha

2008-04-02 @ 20:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0